kimssims

Alla inlägg under januari 2014

Av kimssims - 6 januari 2014 18:32

Hahaha okej, hold the applause!

Nejmen! Ska filma frågestunden så fort jag käkat klart, ska försöka redigera den till imorgon! I slutet av den videon kommer det dyka upp VIKTIG info om utlottningen så se till att kolla och lyssna ordentligt! ;)

MEN NU BÖRJADE THE VOW PÅ TEVEN OCH JAG DÖR DENNA FILMEN ÄR SÅ ÄCKLIGT BRA! D:

här är världens godaste pizza som jag åt i london, kärlek på denna <3

Av kimssims - 1 januari 2014 22:21

Ska sova nu för att gå upp igen vid tjugo över tre, imorgon bitti åker jag nämligen till London! Det känns helt sjukt och tiden har verkligen bara runnit iväg! Nu är det nytt år, bloggen fyller 1 år i Februari om jag minns rätt, och jag har ingen aning vad jag ska göra för att fira!

Vill meddela att tävlingen fortfarande kommer vara igång medan jag är borta - INGET SLUTDATUM ÄR SATT - men den kommer avgöras i Januari i alla fall! Frågestunden kommer komma upp innan Februari, jag har haft så mycket just nu innan resan så tiden har inte räckt till - tacka min jag-vet-inte-vad-han-är-för-jag-vågar-inte-fråga för att jag blivit sjuk också, helt underbart och precis vad jag behövde! -.-

Ni kan alltså fortfarande ställa era frågor till frågestunden, om ni har några - kan inte länka från mobilen men kommentera här om ni inte hittar inlägget ^^ - men kommentarerna måste godkännas innan de syns, så oroa er inte om de inte dyker upp dirr! :P

Nu ska jag försöka sova, är väldigt flygrädd så är lite nervig! Hoppas ni haft ett superbra år och att ni får ett fantabulöst 2014! :*

Talhia måste vara en av mina nya favoriter, hade velat ha henne till en av pojkarna Masters, vi får väl se vad vinnaren säger ;)

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards