kimssims

Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Vet inte varför jag är uppe nu...

Av kimssims - 1 januari 2014 22:21

Ska sova nu för att gå upp igen vid tjugo över tre, imorgon bitti åker jag nämligen till London! Det känns helt sjukt och tiden har verkligen bara runnit iväg! Nu är det nytt år, bloggen fyller 1 år i Februari om jag minns rätt, och jag har ingen aning vad jag ska göra för att fira!

Vill meddela att tävlingen fortfarande kommer vara igång medan jag är borta - INGET SLUTDATUM ÄR SATT - men den kommer avgöras i Januari i alla fall! Frågestunden kommer komma upp innan Februari, jag har haft så mycket just nu innan resan så tiden har inte räckt till - tacka min jag-vet-inte-vad-han-är-för-jag-vågar-inte-fråga för att jag blivit sjuk också, helt underbart och precis vad jag behövde! -.-

Ni kan alltså fortfarande ställa era frågor till frågestunden, om ni har några - kan inte länka från mobilen men kommentera här om ni inte hittar inlägget ^^ - men kommentarerna måste godkännas innan de syns, så oroa er inte om de inte dyker upp dirr! :P

Nu ska jag försöka sova, är väldigt flygrädd så är lite nervig! Hoppas ni haft ett superbra år och att ni får ett fantabulöst 2014! :*

Talhia måste vara en av mina nya favoriter, hade velat ha henne till en av pojkarna Masters, vi får väl se vad vinnaren säger ;)

 
 
Chaos

Chaos

2 januari 2014 08:39

Ha det så roligt i London :D

http://chaossims.blogg.se

kimssims

2 januari 2014 23:17

Tack! :D

 
Kaka - Simsing

Kaka - Simsing

2 januari 2014 09:15

Åh London <3 Varit där en gång 2011, också i januari-februari. Underbart!

http://simsing.blogg.se

kimssims

2 januari 2014 23:17

Det är helt sjukt nyss checkat in efter första dagen, älskar denna staden!

 
Viola

Viola

2 januari 2014 23:54

Ha det så himlans roligt i London! Det är ett av mina mål att resa till inom snar framtid! :D
Jag vill även tipsa om att jag har en liten tävling om du skulle få för dig att vilja vara med i den, haha :)

http://violassims.bloggplatsen.se

kimssims

3 januari 2014 09:58

Helt underbart är helt kär i detta land!
Jag kollar in den när jag kommer hem! ^^

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

3 januari 2014 18:13

London är min absoluta favoritstad i världen! Hoppas du har det jättekul!

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

kimssims

3 januari 2014 19:17

Har jag verkligen, tack! :D

 
Sofia

Sofia

4 januari 2014 22:05

Åh vad kul att du ska till London! Det ska jag också snart! Härligt! :)

http://Mylifeasasim.bloggplatsen.se

kimssims

4 januari 2014 22:13

Åh, ha så kul! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimssims - 5 februari 2014 11:03

Okej, jokes aside, den nya bloggen är det dags att presentera!   Denna blogg har klarat sig i ett år nu, och trots att det funnits perioder av inaktivitet, tycker jag att den har klarat sig väldigt bra! Spräckte aldrig rekordet, eller kom över 10...

Av kimssims - 29 januari 2014 13:45


Jag har bestämt mig för att göra något drastiskt inför bloggens ettårsdag, som är den 5:e februari, nämligen en flytt!   Bloggplatsen har varit en väldigt bra start för mitt simsbloggande och jag är så sjukt tacksam för alla som hjälpt mig växa s...

Av kimssims - 18 januari 2014 21:56

Hejsan! Skulle egentligen uppdaterat med vilka frågor som jag tyckte var bäst i frågestunden, men har tagit en paus idag på grund utav personliga problem... Japp, det är inte så kul att vara jag idag, pojkjävlar! -.- Skulle bara säga att omröstnin...

Av kimssims - 18 januari 2014 12:00


Bestämde mig igårkväll för att skicka in ett bidrag till Violas tävling, och det resulterade i en ny sim! :D   Hatade honom precis i början, när jag fibblade med ansiktet, men sen när håret blev rätt började det falla på plats ^^ nu är jag så nöj...

Av kimssims - 17 januari 2014 18:00

Dagen är kommen för resultatet av utlottningen att presenteras! Har gjort det klassiskt, klippt ut lappar och dragit namn, vilka kommer presenteras under respektive bild! Lycka till allihopa! :D   Epponine är först ut, och ni som var med i utl...

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Skapa flashcards