kimssims

Direktlänk till inlägg 24 december 2013

Simdump lottery!

Av kimssims - 24 december 2013 21:45

Jag har tänkt mångt och länge - ok, typ ett par dagar - på vad jag skulle göra för er nu denna underbara julafton, och jag kom fram till att ett slags lotteri skulle vara trevligt! Jag har gjort ett par simmar, som dykt upp lite på bloggen tidigare, och jag tänkte ge bort dessa simmar, till några lyckliga personer därute i cyberrymden! :D


Det kommer helt enkelt gå till såhär: 

1. Du tittar ut vilken/vilka simmar du vill vara med i utlottningen av.

2. Lämna en kommentar med simmen/simmarnas namn.

3. Lottningen kommer ske slumpvis, alla kommer ha samma chans på alla simmar - ni kan dock max vinna två av dem, så om erat namn dras på fler än två simmar kommer jag dra en ny vinnare på den sist dragna simmen. 

4. Vinnarna kommer presenteras på bloggen och det är deras uppgift att kontakta min kontaktmejl: kimnb@live.se, där ni anger ert namn och vilken/vilka av simmarna ni vann, och om ni vill behålla dessa för er själva eller om ni vill dela med er av simmarna till resten av världen.

5. Om ni väljer att behålla simmen för er själva, kommer ni få ett svarsmejl med länk och lösenord på nedladdningen och detta kan ni sedan göra vad ni vill med - vill ni dela med er till någon speciell tex. får ni göra det, no strings.

6. Om ni väljer att låta simmen vara tillgänglig för alla, kommer ni få länkarna skickade till er så ni kan dela med er på er egen blogg - om ni har någon, inget krav - och nedladdningsalternativet kommer även dyka upp här!

7. Lycka till! :D


Så, simmarna ni kan välja mellan är:


1. Epponine

 


2. Talhia

 


3. Trixie

 

 

4. Zoë

 

   

5. Amie

 

Mer än så blir det inte just nu, men det kommer komma upp en edit imorgon som ni jättegärna får lov att sprida på bloggar och sociala medier, det skulle hjälpa mig att få upp intresset för denna lilla tävling/utlottning/julklapp! 


Videon ska jag filma och redigera imorgon, så släng in era frågor innan 13.00 om ni har några!


GOD JUL ALLIHOP! TACK FÖR EN UNDERBAR TID! <3

 

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

24 december 2013 21:57

Jag är med!! Mina favoriter är faktiskt alla, haha, men får man välja alla? :)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

kimssims

24 december 2013 23:03

Absolut, men om du vinner fler än två kommer du inte få allihop ;)

 
Emilia

Emilia

24 december 2013 22:39

Älskar dina simmar! Ska dock inte delta. :3

http://emiliasims.bloggplatsen.se

kimssims

24 december 2013 23:03

Vad synd att du inte vill delta, men kul att du gillar simmarna! :D

 
Ingen bild

Ella

26 december 2013 12:57

Jag är jättegärna med! Älskar dina simmar,och jag slits mellan Talhia och Epponine just nu, kan inte välja mellan dem, hehe. (:

kimssims

26 december 2013 14:57

Härligt! Lägger med dig i lottningen av båda då ;)

 
Viola

Viola

26 december 2013 15:07

Jag vill vara med i utlottningen av Amie och Epponine :)

http://violassims.bloggplatsen.se

kimssims

26 december 2013 19:21

Underbart! :D

 
Sofia

Sofia

28 december 2013 08:46

Jag är med! Jag vill helst vinna Epponine!

http://Mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

28 december 2013 08:48

Jag är med! Jag vill helst vinna Epponine och Tahlia!

http://Mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

28 december 2013 08:50

Okej. Jag vill allra helst vinna Trixie. Sen Epponine och sist Tahlia. Så, nu har jag bestämt mig :)

http://Mylifeasasim.bloggplatsen.se

kimssims

28 december 2013 12:02

Haha okej, lägger med dig i allihopa :)

 
Ingen bild

Sagis 1D

29 december 2013 16:26

Jag är jättegärna med!Har svårt att välja mellan Talhia & Trixie, kan inte välja! xD

kimssims

29 december 2013 19:06

Sätter upp dig på båda! ^^

 
Emma

Emma

29 december 2013 17:34

Jag är med. Jag gillar Zoë och Trixie mest

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

kimssims

29 december 2013 19:06

Okkidokki ^^

 
Ingen bild

Emelie

29 december 2013 18:43

Älskar alla dina simmar men mina favoriter är talhia och zoë :) är med på talhia och zoë

kimssims

29 december 2013 19:06

Super ^^

 
Sara, Simsdeluxe

Sara, Simsdeluxe

29 december 2013 19:57

Åh, vilken kul grej! Ser en framtida fru Spark bland kandidaterna! Jag vill va med i utlottningen av Epponine och Talhia!

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

kimssims

29 december 2013 20:41

så kul att du tycker om dem! lägger med dig i utlottningen! ^^

 
Sara, Simsdeluxe

Sara, Simsdeluxe

29 december 2013 20:01

Vet inte vad som hände med min kommentar. Om den kom fram och du måste godkänna så kan du strunta i den här kommentaren. :) Kul grej iaf! Ser verkligen en framtida Fru Spark bland kandidaterna! Jag vill va med i utlottningen av Epponine och Talhia. :)

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

kimssims

29 december 2013 20:41

haha ja, måste godkänna dem! :P

 
Tove

Tove

29 december 2013 20:16

Är med! Jag skulle vilja vinna Amie, sedan Trixie och sist Zoë.

http://www.dreamsims.bloggplatsen.se

kimssims

29 december 2013 20:42

Absolut, lägger med dig i de utlottningarna! :D

 
Ingen bild

Ellie

29 december 2013 22:59

Är med, Vill gärna vinna Talhia och Zoe :))

kimssims

29 december 2013 23:07

Lägger med dig i utlottningarna på de simmarna! ^^

 
Gilrean

Gilrean

30 december 2013 13:28

Fantastiska simmar! Vill va med om Amie, Trixie och Talhia! :)

http://Haringenblogg.blogg.se

kimssims

30 december 2013 14:12

Super, skriver upp dig ^^

 
Stephanie, othersims

Stephanie, othersims

30 december 2013 13:59

Är med, Amie känner jag är min ok? ;)
sen tänkte jag på att det känns som om hon är en bättre framtida fru till Daymen eller vad säger du? kanske mer hans typ? :O

http://othersims.bogg.se

kimssims

30 december 2013 14:13

Omg vet inte :O han får väl dumpa Audrey i värsta fall ;)

 
Michelle

Michelle

3 januari 2014 03:16

Är med, skulle vilja vinna Trixie & Epponine :')

http://michellegawronska.blo.gg

kimssims

3 januari 2014 09:58

Du är med i utlottningen! ^^

 
Cornelia

Cornelia

7 januari 2014 19:18

Hej hade verkligen svårt att välja men jag måste nog välja sim nummer 4, Zoe :)

http://skyofsims.blogg.se

kimssims

7 januari 2014 20:07

Kul, skriver med dig i utlottningen ^^

 
Ingen bild

Mia

8 januari 2014 15:45

Jag vill vara med i utlottningen av Amie och Talhia! Fast alla är jättefina! :)

kimssims

8 januari 2014 16:36

Skriver upp dig ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimssims - 5 februari 2014 11:03

Okej, jokes aside, den nya bloggen är det dags att presentera!   Denna blogg har klarat sig i ett år nu, och trots att det funnits perioder av inaktivitet, tycker jag att den har klarat sig väldigt bra! Spräckte aldrig rekordet, eller kom över 10...

Av kimssims - 29 januari 2014 13:45


Jag har bestämt mig för att göra något drastiskt inför bloggens ettårsdag, som är den 5:e februari, nämligen en flytt!   Bloggplatsen har varit en väldigt bra start för mitt simsbloggande och jag är så sjukt tacksam för alla som hjälpt mig växa s...

Av kimssims - 18 januari 2014 21:56

Hejsan! Skulle egentligen uppdaterat med vilka frågor som jag tyckte var bäst i frågestunden, men har tagit en paus idag på grund utav personliga problem... Japp, det är inte så kul att vara jag idag, pojkjävlar! -.- Skulle bara säga att omröstnin...

Av kimssims - 18 januari 2014 12:00


Bestämde mig igårkväll för att skicka in ett bidrag till Violas tävling, och det resulterade i en ny sim! :D   Hatade honom precis i början, när jag fibblade med ansiktet, men sen när håret blev rätt började det falla på plats ^^ nu är jag så nöj...

Av kimssims - 17 januari 2014 18:00

Dagen är kommen för resultatet av utlottningen att presenteras! Har gjort det klassiskt, klippt ut lappar och dragit namn, vilka kommer presenteras under respektive bild! Lycka till allihopa! :D   Epponine är först ut, och ni som var med i utl...

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Skapa flashcards