kimssims

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Detta börjar bli en trend...

Av kimssims - 5 november 2013 21:16

Borde skaffa en ny kategori till alla mina textinlägg, hahahaha! 


Förlåt om jag är tråkig, men ja, jag kämpar på med allt skolbajset just nu, plus att jag pluggar till mitt körkort - vill ju ha det i December, så man får ligga i som in i hilvede! :P Men ja, har fått en del gjort, har 8 grejer av 15 punkter kvar på min lista, som jag skrev i söndagsnatt när jag inte kunde sova xd 


En av dem grejerna är dock ett skolarbete med bildredigering där vi ska redigera in någon från en bild till en annan, och jag tänkte höra om jag kunde försöka redigera in simmar i riktiga bilder, bara för att det är den orken jag har! Så de kanske dyker upp här, då det är simsrelaterat ;)


Jag ville bara säga att jag tycker att det är äckligt kul att ni uppskattar mina simmar och använder dem i ert egna spel, men, från och med nu, om ni ska lägga upp dem någonstans där jag har tillgång till bilder och information som ni lägger upp, nämn vem som har gjort simmen och snälla, ändra ej namnen! Om ni bara spelar med dem privat bryr jag mig inte ett dugg, gör vad ni vill med dem, men om det finns en chans att jag hittar bilder/text, snälla, respektera den tid jag lagt ner på simmen i fråga! :) det är ändå tre-fyra timmars jobb som ligger bakom!


Om ni använder mina simmar får ni jättegärna lämna en kommentar och en länk så jag kan kolla in vad de har för sig! :D 


Jag skulle egentligen göra en ny sim/nya poser idag, för att fira att jag har KLARAT ALL TEORI INNAN UPPSKRIVNINGEN SÅ JAG HAR BARA ETT PROV KVAR OK - !!!!!!!!! - men jag fastnade i min manga istället, efter att ha laddat ner en massa bajs :P Vi får se till helgen istället ;)

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

6 november 2013 14:30

Åh vad jag längtar efter att få göra teoriprovet och det, så jag kan få mitt körkort! Får nöja mig med att övningsköra så länge :)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

kimssims

6 november 2013 17:32

Ja, det är sjukt spännande! Längtar som in i asså, men snart så, ska försöka övertala min körlärare att boka uppkörning snart, vi får hoppas på det bästa :D lycka till förresten!! :DDD

 
Sofia

Sofia

6 november 2013 16:43

Hej! Jag känner mig lite träffad nu för jag använde ju Luna Addams i mitt fast bytte hennes namn till Stephanie Polzer. Men nästa gång jag använder dina simmar ska jag länka till dom! Promise! :)

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

kimssims

6 november 2013 17:34

Tack! Det gör inget nu, för du visste inte, visste inte ens själv hur det skulle kännas att se dem utanför min egen blogg! Men ja, då har vi en deal om det skulle hända igen ;)

 
Emelie

Emelie

10 november 2013 23:26

Det är riktigt jobbigt perioden innan man får körkortet! Men det är totalt värt det när man får godkänt! Jag tror på dig, lycka till! =)

http://canavan.blogg.se

kimssims

12 november 2013 21:39

Aw,tack! :D jag har fått bokat allt nu, så jag är på g iaf, gäller bara att få koll på allt nu! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimssims - 5 februari 2014 11:03

Okej, jokes aside, den nya bloggen är det dags att presentera!   Denna blogg har klarat sig i ett år nu, och trots att det funnits perioder av inaktivitet, tycker jag att den har klarat sig väldigt bra! Spräckte aldrig rekordet, eller kom över 10...

Av kimssims - 29 januari 2014 13:45


Jag har bestämt mig för att göra något drastiskt inför bloggens ettårsdag, som är den 5:e februari, nämligen en flytt!   Bloggplatsen har varit en väldigt bra start för mitt simsbloggande och jag är så sjukt tacksam för alla som hjälpt mig växa s...

Av kimssims - 18 januari 2014 21:56

Hejsan! Skulle egentligen uppdaterat med vilka frågor som jag tyckte var bäst i frågestunden, men har tagit en paus idag på grund utav personliga problem... Japp, det är inte så kul att vara jag idag, pojkjävlar! -.- Skulle bara säga att omröstnin...

Av kimssims - 18 januari 2014 12:00


Bestämde mig igårkväll för att skicka in ett bidrag till Violas tävling, och det resulterade i en ny sim! :D   Hatade honom precis i början, när jag fibblade med ansiktet, men sen när håret blev rätt började det falla på plats ^^ nu är jag så nöj...

Av kimssims - 17 januari 2014 18:00

Dagen är kommen för resultatet av utlottningen att presenteras! Har gjort det klassiskt, klippt ut lappar och dragit namn, vilka kommer presenteras under respektive bild! Lycka till allihopa! :D   Epponine är först ut, och ni som var med i utl...

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Skapa flashcards