kimssims

Direktlänk till inlägg 2 november 2013

PGC - Generation 1 del 8

Av kimssims - 2 november 2013 18:30

Ett inlägg om vad som hänt i det senaste i familjen Masters! Älskar denna familjen, speciellt som jag börjar bli av med alla barnen nu hahahaha, snart är det dags för Bradley att fylla år till ungdom och då måste han skaffa tjej ju! Ska göra en liten omröstning så ska ni få rösta fram hans blivande flickvän, tänkte jag! :D


Med ålder kommer ansvar... någon som ej tycker om att göra läxorna?


En vanlig dag i Master huset!


Brooklyn är duktig och lär sig gå! <3




Läxorna blir lite roligare när man har hjälp från lillebror - då kan man ju snacka parkbänkar istället! 


Pappa Connor gosar lite med Berkeley medan han fortfarande kan! <3

Och Bo är en underbar storebror som ringer till sin lillebror på internatet och gosar loss med sin lillasyster


På slappardagen sysslade familjen med lite olika saker - Massie skriver en bok (hennes hår är jättejobbigt men jag har ej orkat fixa det -.-) och Bradley tränar på sitt målande, han är redan på nivå 4! :D


Berkeley är glad över att ha städat toan... not. Han åkte sedan till Fort Saluts militärskola och pluggar på internat! 


Brooklyn kämpar på med orden...


Precis som far sin! Han måste få upp sitt författande då han numera är på nivå 7 inom journalism :P


Bo försökte lära sig spela gitarr i trädgården...


Och Massie och Brooklyn gick på promenad - så söta ok! 

 

Allt för den här gången, det händer kanske inte så mycket egentligen, men lite kul inträffar! Ska starta omröstningen och Bradleys tjej idag, men det är akut, han kommer nog hinna bli ungdom imorgon! :P 


Glömde nämna att familjen flyttat, vill ni ha en liten rundtur på PGC-huset? Jag har ju byggt det själv - ok, skryt - så ja hahaha :P

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

2 november 2013 18:38

Jag tycker att det verkar kul med en genomgång av huset :)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

kimssims

2 november 2013 18:39

Ska försöka få upp det till imorgon då :)

 
Ingen bild

Louise

3 november 2013 01:15

Klart vi vill se huset!

kimssims

3 november 2013 11:50

Så klart ;)

 
Maja Winterburg

Maja Winterburg

6 november 2013 16:09

Huset måste du helt klart visa :D

http://www.Jorvikpower.blogg.se

kimssims

6 november 2013 17:33

Jag ska försöka ta bilder i nästa vecka, just nu har jag mycket i skolan! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimssims - 5 februari 2014 11:03

Okej, jokes aside, den nya bloggen är det dags att presentera!   Denna blogg har klarat sig i ett år nu, och trots att det funnits perioder av inaktivitet, tycker jag att den har klarat sig väldigt bra! Spräckte aldrig rekordet, eller kom över 10...

Av kimssims - 29 januari 2014 13:45


Jag har bestämt mig för att göra något drastiskt inför bloggens ettårsdag, som är den 5:e februari, nämligen en flytt!   Bloggplatsen har varit en väldigt bra start för mitt simsbloggande och jag är så sjukt tacksam för alla som hjälpt mig växa s...

Av kimssims - 18 januari 2014 21:56

Hejsan! Skulle egentligen uppdaterat med vilka frågor som jag tyckte var bäst i frågestunden, men har tagit en paus idag på grund utav personliga problem... Japp, det är inte så kul att vara jag idag, pojkjävlar! -.- Skulle bara säga att omröstnin...

Av kimssims - 18 januari 2014 12:00


Bestämde mig igårkväll för att skicka in ett bidrag till Violas tävling, och det resulterade i en ny sim! :D   Hatade honom precis i början, när jag fibblade med ansiktet, men sen när håret blev rätt började det falla på plats ^^ nu är jag så nöj...

Av kimssims - 17 januari 2014 18:00

Dagen är kommen för resultatet av utlottningen att presenteras! Har gjort det klassiskt, klippt ut lappar och dragit namn, vilka kommer presenteras under respektive bild! Lycka till allihopa! :D   Epponine är först ut, och ni som var med i utl...

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Lilla gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards