kimssims

Alla inlägg under november 2013

Av kimssims - 16 november 2013 14:51

Hejsan hoppsan! :D


Jag har startat en ny simblr - jag har fortfarande kvar min första, som du kan hittar här - men jag har gjort en till för att hålla koll på alla nedladdningar jag vill/ska göra. Om du börjar följa denna kommer du få snabbare tillgång till allt jag hittar! Om det är något du funderar över på mina simmar eller något speciellt CC som du vill att jag ska leta upp till dig, kan du alltid kolla in på den nya simblrn för att se om det redan finns en länk där! :D


Du hittar min nya simblr här! :)


Av kimssims - 5 november 2013 21:16

Borde skaffa en ny kategori till alla mina textinlägg, hahahaha! 


Förlåt om jag är tråkig, men ja, jag kämpar på med allt skolbajset just nu, plus att jag pluggar till mitt körkort - vill ju ha det i December, så man får ligga i som in i hilvede! :P Men ja, har fått en del gjort, har 8 grejer av 15 punkter kvar på min lista, som jag skrev i söndagsnatt när jag inte kunde sova xd 


En av dem grejerna är dock ett skolarbete med bildredigering där vi ska redigera in någon från en bild till en annan, och jag tänkte höra om jag kunde försöka redigera in simmar i riktiga bilder, bara för att det är den orken jag har! Så de kanske dyker upp här, då det är simsrelaterat ;)


Jag ville bara säga att jag tycker att det är äckligt kul att ni uppskattar mina simmar och använder dem i ert egna spel, men, från och med nu, om ni ska lägga upp dem någonstans där jag har tillgång till bilder och information som ni lägger upp, nämn vem som har gjort simmen och snälla, ändra ej namnen! Om ni bara spelar med dem privat bryr jag mig inte ett dugg, gör vad ni vill med dem, men om det finns en chans att jag hittar bilder/text, snälla, respektera den tid jag lagt ner på simmen i fråga! :) det är ändå tre-fyra timmars jobb som ligger bakom!


Om ni använder mina simmar får ni jättegärna lämna en kommentar och en länk så jag kan kolla in vad de har för sig! :D 


Jag skulle egentligen göra en ny sim/nya poser idag, för att fira att jag har KLARAT ALL TEORI INNAN UPPSKRIVNINGEN SÅ JAG HAR BARA ETT PROV KVAR OK - !!!!!!!!! - men jag fastnade i min manga istället, efter att ha laddat ner en massa bajs :P Vi får se till helgen istället ;)

Av kimssims - 4 november 2013 19:51

Så atteh, ja, jag har inte så mycket att säga just nu, jag har väldigt mycket i skolan som jag måste ta igen - jag har varit lat, ok, sluta dömma! ;) Och därför har jag valt att göra en liten spelpaus denna veckan... Jag kommer fortfarande att vara här, blogga och svara på era fina kommentarer, men jag kommer nog inte ha något nytt ifrån spelet, eftersom skolan i detta läget måste gå först, tyvärr >.< 


För att göra mig lite mer motiverad, kanske ni kan slå en kik på mitt gymnasiearbete? Det är ju det sista, stora projektet man gör i gymnasiet, och jag ska skriva en bok, som kommer ut på en separat blogg. Om ni är litteratur intresserade kanske ni vill slå en kik, kanske lämna en kommentar om er åsikt? Alla bilderna på bloggen är tagna av mig :P


Texten är ej klar på bilden, men jag behövde få upp headern så jag ska fixa den i efterhand :P 

Ni hittar mitt bokprojket här, boken är skriven på svenska, så oroa er inte! :D

Av kimssims - 3 november 2013 22:52

Klockan är mitt i natten och jag ska gå och lägga mig, men jag tänkte bara säga tack för att ni kollat in nu i helgen och under lovet! Målet med mitt kommande posepack, är att det ska släppas när jag når 100 besökare, vilket - om vi alla kämpar på som ändå in i helsike (wooops) - kanske kan inträffa denna veckan :3 


När detta sedan släppts tänkte jag göra det möjligt för er att göra poserequests, om det är något ni är intresserade av? Då kommer ni kunna mejla bilder till mig så ska jag försöka sätta ihop dem åt er, något som är av intresse? 


Så nu när jag har lärt mig detta har jag planerat ett fotoprojekt som jag själv vet att jag kommer älska, hoppas ni kan göra det också! 



Btw... bloggflytten kommer bli av, och det kommer antagligen inträffa samtidigt som jag får 100 besökare på denna bloggen, bara för att jag vill nå det antalet innan jag byter - hahahah, patetisk? xd 


Så, ja, lite mer informativt inlägg, men det är vad jag har att skriva just nu, har spelat en del idag, men det hände ingenting i min PGC - alla skulle bara gå på toa, och duscha hela tiden för att de kissade ner sig likförbannat! - så jag har inte så mycket att blogga om >.< 

Av kimssims - 3 november 2013 14:05

HELT SJÄLV!!! DÖR SÅ COOL JAG ÄR OK!!!


Har fixat läppen nu, men omg, så awesooooooome!!!! :OOOO

 

för er som ej fattade så har jag gjort den posen!!! :DDDDDDD

Av kimssims - 2 november 2013 18:45

Här är bilder på brudarna, men ni har själva omröstningen ute i menyn så det är bara att klicka in vem ni tycker! :D


Snyggingen i fråga... ;)

 

Julissa


Ella Woods


Nea Winston


Jocey Lee


Nadya Holmes

 


Här är era alternativ vänner, bara att välja! ;D

Av kimssims - 2 november 2013 18:30

Ett inlägg om vad som hänt i det senaste i familjen Masters! Älskar denna familjen, speciellt som jag börjar bli av med alla barnen nu hahahaha, snart är det dags för Bradley att fylla år till ungdom och då måste han skaffa tjej ju! Ska göra en liten omröstning så ska ni få rösta fram hans blivande flickvän, tänkte jag! :D


Med ålder kommer ansvar... någon som ej tycker om att göra läxorna?


En vanlig dag i Master huset!


Brooklyn är duktig och lär sig gå! <3




Läxorna blir lite roligare när man har hjälp från lillebror - då kan man ju snacka parkbänkar istället! 


Pappa Connor gosar lite med Berkeley medan han fortfarande kan! <3

Och Bo är en underbar storebror som ringer till sin lillebror på internatet och gosar loss med sin lillasyster


På slappardagen sysslade familjen med lite olika saker - Massie skriver en bok (hennes hår är jättejobbigt men jag har ej orkat fixa det -.-) och Bradley tränar på sitt målande, han är redan på nivå 4! :D


Berkeley är glad över att ha städat toan... not. Han åkte sedan till Fort Saluts militärskola och pluggar på internat! 


Brooklyn kämpar på med orden...


Precis som far sin! Han måste få upp sitt författande då han numera är på nivå 7 inom journalism :P


Bo försökte lära sig spela gitarr i trädgården...


Och Massie och Brooklyn gick på promenad - så söta ok! 

 

Allt för den här gången, det händer kanske inte så mycket egentligen, men lite kul inträffar! Ska starta omröstningen och Bradleys tjej idag, men det är akut, han kommer nog hinna bli ungdom imorgon! :P 


Glömde nämna att familjen flyttat, vill ni ha en liten rundtur på PGC-huset? Jag har ju byggt det själv - ok, skryt - så ja hahaha :P

Av kimssims - 2 november 2013 15:10

Haha, ja, har inte så mycket att skriva om just nu, funderar på vad jag vill göra för inlägg... Så, nu är frågan - är ni mer intresserade av ett PGC-inlägg eller något annat sorts gameplay?


Lilla Bradley ska snart bli stor (D':) så ja, det händer ju lite i min PGC just nu... sen har vi ju annat gameplay - kanske kan hända lite andra saker där? hahaha, jag vet inte ens vad jag snackar om!


Men ja, basically, vill ni se mer av min PGC eller när jag spelar med andra simmar? :P


Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Skapa flashcards