kimssims

Alla inlägg under oktober 2013

Av kimssims - 22 oktober 2013 23:32

Jag har suttit hela kvällen och jobbat på två nya simmar såhär inför halloween! Dessa två kan ni se i headern, två olika demoner! Killen heter Adrarian, men tjejen har jag ingen aning om vad jag ska döpa till och just nu heter hon bara Demon. Om ni har något namnförslag så släng in det bara! :D



Jag har en fråga till er! Om ni kunde få prata med en utav The Sims 3's producenter, vad skulle ni fråga? Det kan vara vad som helst! Lämna din fråga i en kommentar vet jag! ;D

Av kimssims - 22 oktober 2013 12:45

Lite olika nedladdningstips såhär på förmiddagen! Accesoarer kan man ju aldrig få nog av, så här är några stycken! :D


Dessa hittar du här!


 

Dessa hittar du här!


Detta hittar du här!


Dessa hittar du här!


Ett par med ett halloween tema och några som man kan använda i allmänhet, hoppas det finns något här du tycker om! :D

Av kimssims - 21 oktober 2013 18:43

Vågar du inte gissa på mina två pojkar? Du får en ledtråd till då!

De har varit med på bloggen innan, de äldsta barnen i min största familj, ni kan se på småbarnets ögonfärg om ni vill ha ytterligare en ledtråd ;)

Ursäkta den dåliga uppdateringen idag, var och hälsade på min mormor idag, sen har jag sovit! xD men imorgon är jag ledig så då blir det uppdatering :D

Av kimssims - 20 oktober 2013 20:10

Har suttit i spelet ett tag nu och har gjort ett par välbehövliga make-overs! Nu är ju frågan: känner man igen dem? 


Känner ni igen dessa snyggingarna? ;) 



De har sin fars ögon båda två ;)

Av kimssims - 20 oktober 2013 13:00

JAG HAR HITTAT FELET MED MITT SPEL! Japp, jag är något glad över detta, haha, men jag vet fortfarande inte om det funkar, håller på att starta nu! Men om du har gjort samma sak som jag och samma problem inträffar, UPPDATERA MASTERCONTROLLER, några till på tumblr som haft samma problem så jag såg det där ^^


Jag hittade ett program som sorterar ut dåligt cc igår, och nu går mitt spel så mycket fortare! Är det något ni vill ha en miniguide på? (obs. det sorterar endast .package-filer) 


Ni lyckades slå mitt besöksrekord igår igen, btw, och jag är så lycklig att jag inte vet vad jag ska göra (!!!) plus att jag legat högst bland bloggplatsens simsbloggar på mest kommenterat listan två dagar i rad - sade till Fidde för ett tag sen att mitt nya mål i livet var att få fler kommentarer än Fanta, haha! Detta är så stort att ni fattar ej! 


Här är i alla fall Ella, simmen jag visade upp igår, som jag lagt upp åt er, som ett litet tack! Älskar byxorna hon har på sig, de är så sjukt snygga! :D



Ni hittar henne här:


Fick en fråga om när Grenna kommer upp för nedladdning... Hon är redan upplagd, men jag har ej lagt upp länken här, så om du verkligen vill ha henne är det bara att leta, men annars kommer hon komma upp här när hon åker ur tävlingen ^^    

Av kimssims - 20 oktober 2013 11:00

En fråga på Jocey's läppstift ledde till detta inlägget... Jag har ingen aning om vilket det är riktigt, speciellt inte sen jag ändrat färg och genomskinlighet och allt, vilket gör det svårare att se vilket av dem det är. Jag vet dock att det är ett läppstift från S-club, så jag tänkte tipsa om lite olika som jag tycker om därifrån! :D


Dessa länkar leder till ad.fly, men det är bara att klicka på den gula knappen i det övre högra hörnet, så laddas de ner automatiskt! ;)


Detta hittar du här!


Detta hittar du här!


Detta hittar du här!


Detta hittar du här!


Detta hittar du här!


Jag ska lägga upp fler sminktips, så detta är bara det första, det kommer lite allt möjligt i nästa vecka! :)

Av kimssims - 19 oktober 2013 20:38

Ok, ragear just nu!!! Jag uppdaterade mitt spel igår och nu vägrar det ladda frisyrerna! Asså seriöst, det laddar klart rutan och sånt, men det visas ingenting utom de tre översta, som är saker man kan köpa i store... Alltså visas inga av mina hår överhuvudtaget, och jag vet inte vad jag ska göra -.- ska se om det finns någon uppdatering till moddarna nu, samt radera min cache filer, men om det är någon där ute som vet vad jag ska göra, snälla säg något!!!



Puss och hej! 

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Lilla gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards