kimssims

Alla inlägg under september 2013

Av kimssims - 4 september 2013 23:12

Skulle ju uppdatera idag ju, men så blev det icke! D:

Har gjort en ny sim idag och håller på med ett hus, som jag snart kan ge en rundtur på! Det kommer ett inlägg imorgon i all fall, det lovar jag! :D

Hoppas ni inte blev alltför sura på mig :(

Ful mobilbild, men ja, det bjuder jag på! :P

Av kimssims - 3 september 2013 21:47

God kväll allihop! Ville bara berätta att jag löste problemet igår och att jag nu kan spela igen! Ska på körlektion imorgon, men ska försöka spela när jag kommer hem!

Förhoppningsvus blir det lite nytt gameplay osv, hoppas ni inte saknat det för mycket ;)

Snart fyller jag år, btw! Tagga! :D

Av kimssims - 2 september 2013 21:30

Jag försökte starta mitt spel innan, och när jag hade skapat ansiktet på min sim - han var äckligt snygg, btw - och ska skapa en stil på hans tröja, börjar samma laddningsfönster köra på skärmen som när jag skulle bygga mitt hus häromdagen. Materialiserar material, stod där, och eftersom det var en oändlig laddningsskärm valde jag att kolla upp det.


Visar sig att man, vid detta problemet, endast kommer runt det om man stänger av spelet - du kan nog tänka dig hur arg jag blev vid detta tillfälle - och så får man kolla igenom sina patterns - mönster - för korrumperade filer... Yay. Jag googlade och hittade ett program som ska vara bra för en hel del - sortera och reformera cc bland annat - och har suittit med det i cirka en och en halv timme nu. Äntligen har jag sorterat mitt cc, noggrant, och allt har numera sin plats! 


Ska kolla upp hur man gör med sina mönster nu, men om detta är ett program ni skulle vara intresserade av, skulle jag kunna göra en slags walk-through på det, bara snabbt, så att ni enkelt kan sortera ert cc. Sjukt skönt att allt ser bra ut nu! 


Så ja, ska fixa mina mönster, sen ska jag gå och lägga mig, så ska jag nog spela lite grann imorgon istället! :D

Min nya sortering, innan hade jag typ tre filer, utan underkategorier...

Mycket lättare att hålla koll på nu i alla fall! ;)


Önska mig lycka till! :*


update: har nu gått igenom hela min mönster-fil och gjort om de korrumperade filerna, hoppas detta funkar, men det får vi väl se imorgon, nu ska jag sova, natti :3

Av kimssims - 2 september 2013 13:00

Jag bläddrade igenom min simblr lite granna innan idag, och jag hittade ett par bilder på en mor och dotter på ett zoo. Jag höll på att dö av den extrema cuteness-leveln på det, så jag var ju självklart tvungen att leta upp detta zoo så att jag själv kan ladda ner det! Här kommer en väldig massa bilder, och jag ber om ursäkt för det, men de förtjänar att visas! :D obs, djuren är icke levande!


De sista två bilderna tillhör sims3plumbobs, och är anledningen till att jag började leta efter zoo:et.

Nedladdning hittar ni här!


Något annat, som också är väldigt kul att ha i spelet är dessa tröjorna som jag också hittade på sims3plumbobs, är dessa tröjorna. De är rätt så kul att ha med vid till exempel univeristetet, och de hamnar i mitt spel så snart jag kommer hem idag! :D


Ni hittar dem för nedladdning på lesbisim, här!


Här är lite roligt till era väggar i spelet, jag kommer ladda ner dessa också, ska ju bygga ett nytt hus till mina - blivande - simmar! Tycker de är urgulliga! :D


   

Ni kan ladda ner dem på blaquecat's tumblr, här!


Hoppas ni hittat något ni tycker om i detta inlägget i alla fall! :D

Av kimssims - 1 september 2013 11:00

Tjena! Planerar att uppdatera "på riktigt" ikväll, men just nu käkar jag frukost och ska snart dra till jobb, så jag har egentligen inte tid ;)


Jag vill be om ursäkt för att uppdateringen suger, men just nu ska jag jobba VARJE helg i typ tre veckor (har inte fått schemat längre än så), sen följer en helg där min bästa killkompis fyller arton, sen fyller jag och min lillasyster, och därefter Stephanie, så det är mycket att göra, med andra ord: uppdateringen kommer nog att suga ett tag framöver! Har ett inlägg planerat till min birthday, men det är ungefär det jag funderat över... :/


Under veckorna går jag i skolan, och det är sista året nu, så jag har full fokus på uppgifterna! Men trots det så ska jag nog kunna uppdatera några gånger i veckan - Master's hus kommer komma upp för nedladdning, om allt funkar som det ska, samt ett annat hus, och jag ska försöka påbörja min lilla "historia" - men det är allt i mån av tid! 


Jag hoppas att ni klarar av att hänga kvar ändå, trots min bristande tidsram, för jag tycker det är så sjukt roligt att se hur ni engagerar er här på bloggen! :D


Om ni orkat läsa hela vägen ner hit: applåd! ;)


Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Lilla gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards