kimssims

Alla inlägg under augusti 2013

Av kimssims - 30 augusti 2013 23:44

Försöker utvidga mitt förråd av simsbloggar - fast det gör jag alltid - så jag hade tyckt det är sjukt kul om ni hade velat lämna en kommentar med just er bloggaddress!

Jag letar alltid efter nya, roliga bloggar, och om jag tycker om din blogg kanske den hammar i den nya kategorin jag funderar på, typ "spotlight", med en länk till dig och några ord om varför jag tycker om just din blogg! Så lämna en kommentar, vet ja! :D

Av kimssims - 30 augusti 2013 20:00

Som jag sa innan har jag gjort en ny sim, för väldigt länge sen (host) och jag har äntligen fått upp henne på Exchange! Tänkte att jag skulle dela med mig av henne, men måste varna er lite snabbt! Hon har ett par ögonfransar från S-club på sig, som jag manipulerat med hjälp utav sliders, så om hon inte ser exakt rätt ut runt ögonen, är det inte konstigt alls! (Jag ska lägga till länk om detta om ni får problem, bara säg till!)


Observera att ni inte ska behöva ladda ner dessa, det är bara om det inte ser ut som det ska! ^^


Här har ni henne i alla fall: Jocey Lee!



Jag älskar denna simmen, så jag skulle verkligen uppskatta om ni som laddar ner henne inte gör om henne! Kläder är självklart ok, men pilla helst inte i hennes ansikte! >.< 


 

Har ni laddat ner någon av mina tidigare simmar? Har ni spelat något med dem? Jag skulle jättegärna vilja se vad det blir av mina simmar, så om ni vill skicka några bilder eller något kan ni skicka dem till min kontakt mejl: kimnb@live.se, är det snygga bilder kan det hända att det dyker upp i bloggen med en länk tillbaka till er, så se till att skriva med bloggaddress och liknande! :D (ni kan mejla min kontaktmejl om vilka frågot som helst, om ni har något problem med era spel eller vad som, jag hjälper gärna till! ^^)

Av kimssims - 30 augusti 2013 18:08

Tjena! Så, jag startade mitt spel innan och skulle bygga ett hus jag funderat på... men ja, det gick ju som det gick, när jag ville ändra stil på en trappa kunde man tydligen inte det och så skulle den manipulera någonting och den slutade inte, så jag fick stänga ner -.-


Har i alla fall en tanke på en slags "historia" som jag tänkte lägga upp på min simblr och funderade på om det är något du skulle vara intresserad av att se på bloggen, fast på svenska? Originalet kommer bli på engelska, men jag kan göra det extra jobbet för er skull ;)


Tror att Grenna snart kommer komma upp för er att ladda ner, men först efter jag skickat in henne i tävlingen - nej, jag har inte haft orken till det än >.< - samt den andra simmen jag snackade om, hon är dösöt, och lite nördigare - när det kommer till klädseln. Om ni är doctor who fans och ej gillar weeping angels... look out, bro! :*


Av kimssims - 29 augusti 2013 20:06

Jag älskar detta håret, seriöst. Dör lite.


Du hittar detta underbara hår här!

Av kimssims - 29 augusti 2013 07:45

Så, jag lovade att svaren skulle komma upp igår egentligen, men då hade jag lite mycket att göra, körlektion och teori fick gå före bloggen! Ledsen att ni fått vänta, men här kommer de i alla fall! 


Jag har lottat på riktigt mellan er som varit med och deltagit, och ni som har lagt upp bilden med en länk tillbaka hit har jag gett två lotter, så det är en helt rättvis utlottning, och det finns inget jag kan göra åt resultatet! 



Vinnaren blev Tilda, och för dig är det bara att skicka iväg ett mejl till kimnb@live.se, med dina uppgifter på exchange, så skickar jag över poängen så snabbt jag kan! Hoppas du kan ha lite tålamod - jag går ändå sista året i gymnasiet samtidigt som jag körkortspluggar, så min tid är inte allt som den varit! Jag ska försöka skicka iväg dem till dig i helgen i alla fall, om du mejlar innan dess! 



För er som blev lite besvikna nu kan jag säga att jag absolut kan tänka mig att ha en ny tävling här, om de är något ni är intresserade om, men ni får gärna lov att lämna förslag på vad för slags tävling ni vill ha! Vill göra något som Fidde har gjort, typ, men vill samtidigt inte kopiera någon, så om ni har någon tanke på något liknande eller något är det bara att lämna en kommentar! :D


Jag funderar även på att ändra om i headern, vilken sim hade ni velat se i den, om ni fått välja? :D

Av kimssims - 27 augusti 2013 09:45

Det var ett tag sedan nu, som jag och Stephie hade vår frågestund, men nu har vi kommit till skott och fått upp alla videor, så jag tänkte att jag skulle dela med mig! Jag är lite efter och några av er har nog kollat på Stephanies blogg redan, men om ni inte har det, så kan ni ju kolla nu! 



Om ni tycker om videorna så säg till, och om ni skulle vilja se dem mer så säg till då med, och om ni i så fall har något förslag på vad för slags videor vi ska göra så är det bara att skriva med det i kommentaren! Det är trots allt ni som läser så är det något speciellt ni vill se behöver ni bara säga till. :D

Av kimssims - 24 augusti 2013 15:30

Ja, jag har försvunnit, har inte orkat hålla uppe uppdateringen här när jag varit så fett irriterad på mitt spel. Jag har försökt öppna min PGC typ fem gånger och det stänger sig alltid efter att Bann fyllt år och blivit barn, vilket är riktigt fett irriterande! -.- 


Jag vill tacka er i alla fall! För ett tag sedan lyckades ni slå mitt besöksrekord, två dagar i rad! Jag var i princip i tårar, haha, så glad vart jag! Det nya rekordet är 73 besökare, så tack, tack, tack, till alla ni som tittade in då! Tyvärr så har mitt försvinnande dragit ner besöksantalet en hel del, så om ni skulle vilja hjälpa mig att dra upp det igen, skulle jag vara er evigt tacksam! ;)


Förhoppningsvis har ni redan kollat in the sims 3 hungerspelen, och skickat in era simmar, om inte, borde ni! Jag ska skicka in min så snart det vill funka här, satt och tryckte ihop henne nyss, och jag älskar henne! Karriärist och en riktig badass at that, med en extrem attityd och problem att kontrollera sin ilska... Japp, hon är ingen jag skulle vilja stöta på - på arenan eller i verkligheten! Men ja, jag älskar de tuffa brudarna! ;D



Har en annan sim åt er också, men som sagt har jag lite problem med att få upp startprogrammet, right this second, så hon kommer antagligen imorgon! :D

Av kimssims - 12 augusti 2013 12:35

Tycker ni ska kika in på Spacesims och lägga en röst i deltävling två inom de närmsta timmarna! Min favorit är Othersims, inte bara för att jag känner henne, utan för att hennes bilder alltid ser bra ut, då hon jobbat snyggt med ljuset - som är livsviktigt i fotografin, både i spelet och i verkligheten - har en bra tanke bakom och för att hon verkligen jobbat igenom sina bilder. 


Ni hittar omröstningen här, vilken är er favorit i nuläget? :D


Jag ska försöka starta mitt spel idag, har just nu spelat om samma grejer tre gånger, så är en aning otaggad, men ska väl försöka en gång till, annars ska jag till Ikea idag och handla en present till en kompis, och jag älskar Ikea, så jag vet inte när jag kommer tillbaka sen, ska försöka få upp ett inlägg till idag i alla fall! :P

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Skapa flashcards