kimssims

Alla inlägg under juli 2013

Av kimssims - 30 juli 2013 15:44

Jag var så smidig så jag råkade nyss radera en kommentar! Sorry! Men det jag minns är att hen frågade om min värld kommer läggas upp för nedladdning. Jag är väldigt osäker på detta, eftersom min mening var att fylla den med mina simmar, och det finns vissa som jag fortfarande inte vill dela med mig av egentligen - ego, i know! - men om ni vill kan jag kanske lägga upp den utan tillhörande simmar, så kan ni fylla den själva? Men på ett villkor i så fall! Ni måste gissa på namnet! Lovar ni kommer skratta gott åt det, det är så typiskt! xd I alla fall, här är segt med uppdateringar, men har ej spelat så mycket just nu, jag fyller år om cirkus två månader, så nu är det full fokus på körkortet! :P

Av kimssims - 28 juli 2013 13:30

Så, jag sitter ju nu och jobbar med min egen värld, som jag fortfarande inte kommer säga namnet på ;) Det går väl som det går, eftersom det är ett rätt komplicerat verktyg att jobba med! Men jag sitter och skiftar mellan instruktionsboken och verktyget så det funkar väl någorlunda ok ändå! Jag är inte helt nöjd, men ska nog ändra upplägget en aning nu, tycker om höjden och sådär, men bergmassan ska spridas ut en aning! :D 


Så, vad tycker du? Du kan ladda ner CAW-betan på thesims3.com, men du hittar en direktlänk här! Rekommenderar verkligen att du använder dig av instruktionerna samtidigt som du arbetar! :D


Av kimssims - 26 juli 2013 17:00

Hejsan, jag är hemma från Göteborg och Liseberg nu, 6 kilo choklad rikare, haha, japp, turen var med mig! :D


Och jag fick ju syn på den stora sims 3-rean på cdon, och dök på den direkt! Har nu beställt hem Gasen i botten, 1000 simpoints och den underbara sims-datormusen! Den är sjukt snygg och plumboben i den ändrar färg efter den aktiva simmens! Jag har alltid velat ha den och nu kostade den 77 kronor, så jag passade på! :D 


Ni hittar rean här! (den är endast igång över helgen!)


Funderar på att starta en utlottning här på bloggen, är det något ni är intresserade av? 200 simpoints tror jag det blir i så fall! :D 


Nu ska jag starta mitt spel och göra en sim tänkte jag! Eller så ska jag jobba på min egen stad, där jag ska bygga husen och sätta ut mina egna simmar, hade jag tänkt. Gissa vad den ska heta, I dare you! ;) Puss på er, hoppas ni hade ett par fantastiska dagar! :D

Av kimssims - 26 juli 2013 15:00

10. Vilken utav EAs städer gillar du minst?


Hm... Jo, den här är också ganska lätt, eftersom jag har en stad jag inte alls tycker om. Bridgeport är inte en stad jag haft tid eller orkat utforska - jag kanske borde, känns som att den hade passat mig - men jag vet inte. Den känns bara så otroligt komplicerad att jobba med! 



01. Om du vore en sim, vilka egenskaper skulle du ha då? 

02. Vilka spel har du?

03. Vilket är det bästa expansionspaketet & varför?

04. Vilken färdighet tycker du mest om? 

05. Vilket är det värsta expansionspaketet & varför det? 

06. Finns det något med spelet du vill ändra/förbättra? Vad & varför?

07. Vilken av EAs städer gillar du mest? Varför? 

08. Vilken av simmarnas ålderskategori är roligast att spela med?

09. Hur långt har du kommit i generationer som längst?

10. Vilken utav EAs städer gillar du minst?

11. Vilken färdighet tycker du minst om?

12. Vilken livslång önskan använder du dig mest utav? 

13. Vilken egenskap använder du mest & vilken använder du minst?

14. Spela i generationer eller spela med en familj och sedan fortsätta på en annan?

15. Har du några nedladdade städer? Vilka?

16. Vilket är det bästa prylpaketet & varför?

17. Vilket är det sämsta prylpaketet & varför?

18. Vilket fusk använder du mest?

19. CC eller CC-free?

20. Vilken är den bästa simmen du skapat? 

21. Vilket föredrar du? Skapa manliga simmar eller kvinnliga?

22. Ladda ner simmar eller skapa egna?

23. Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna (såsom vampyr, enhörning etc)?

24. Rangordna de EA's städer i den ordning du tycker om dem.

25. Bygga hus, inreda ett färdigt hus eller köpa ett helt färdigt som redan är inredat? Varför?

26. Vad är det bästa med just The Sims?

27. Finns det något som du stör dig på? I så fall vad?

28. Visa din favorit video på youtube relaterad till The Sims. 

29. Hur känner du inför The Sims 4? Kommer du att köpa det?

30. Vad är dina förväntningar för The Sims 4?

 

Av kimssims - 26 juli 2013 11:00

Hittade ett perfekt flätat hår! Seriöst, det är helt perfekt! Behöver inte skriva mer, bara titta, seriöst! 


   

Ni hittar det här!

Av kimssims - 25 juli 2013 19:00




Söta Ban lär sig gå! Vet att hans ansikte ser en aning skumt ut - men det har de andra barnens också gjort, och de växter i det, all I'm sayin'! Men älskar hur lik han är Massie i ansiktet! :D

 

Pappa Connor bryter Massies tradition och lär Ban prata i vardagsrummet - tråkig!

   
  
   




 
  
  



 









Ja, jag har städat toan och pottan! (Y)

 

...

 

Födelsedagskalas! Bilder på Bo kommer senare, ska ta bilder på alla barnen tillsammans sen tänkte jag!

 

Dags att föda barn! Connor var faktiskt närvarande den här gången - I know, right! - och de skrek en del tillsammans innan de drog till sjukhuset!

   

Och minstingen fick heta Berkeley! Hoppas han är rätt också, men har en misstanke om att han har gröna ögon... Har ni lagt märke till denna familjens tendens att få pojkar? Jag vet inte vad jag gör för fel, jag vill ju ha en flicka!!!

  

Av kimssims - 25 juli 2013 14:00

   

09. Hur långt har du kommit i generationer som längst?


Mmm... Pinsamt att erkänna... Men generation ett... Jag har aldrig riktigt satt mig och försökt komma någonstans, utan jag gör alltid nya simmar typ varje gång jag sätter mig vid sims... Förhoppningsvis kommer Masters-familjen dock komma en bit, håller tummarna på denna familjen nu, Ban kanske snart blir storebror, om jag säger så ;) 


Slänger in ett par underbart söta bilder på Masters bröderna, herregud, de är så söta! D:


01. Om du vore en sim, vilka egenskaper skulle du ha då? 

02. Vilka spel har du?

03. Vilket är det bästa expansionspaketet & varför?

04. Vilken färdighet tycker du mest om? 

05. Vilket är det värsta expansionspaketet & varför det? 

06. Finns det något med spelet du vill ändra/förbättra? Vad & varför?

07. Vilken av EAs städer gillar du mest? Varför? 

08. Vilken av simmarnas ålderskategori är roligast att spela med?

09. Hur långt har du kommit i generationer som längst?

10. Vilken utav EAs städer gillar du minst?

11. Vilken färdighet tycker du minst om?

12. Vilken livslång önskan använder du dig mest utav? 

13. Vilken egenskap använder du mest & vilken använder du minst?

14. Spela i generationer eller spela med en familj och sedan fortsätta på en annan?

15. Har du några nedladdade städer? Vilka?

16. Vilket är det bästa prylpaketet & varför?

17. Vilket är det sämsta prylpaketet & varför?

18. Vilket fusk använder du mest?

19. CC eller CC-free?

20. Vilken är den bästa simmen du skapat? 

21. Vilket föredrar du? Skapa manliga simmar eller kvinnliga?

22. Ladda ner simmar eller skapa egna?

23. Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna (såsom vampyr, enhörning etc)?

24. Rangordna de EA's städer i den ordning du tycker om dem.

25. Bygga hus, inreda ett färdigt hus eller köpa ett helt färdigt som redan är inredat? Varför?

26. Vad är det bästa med just The Sims?

27. Finns det något som du stör dig på? I så fall vad?

28. Visa din favorit video på youtube relaterad till The Sims. 

29. Hur känner du inför The Sims 4? Kommer du att köpa det?

30. Vad är dina förväntningar för The Sims 4?

Av kimssims - 25 juli 2013 10:00

Är på väg till Göteborg och Liseberg idag med Fidde, så här kommer ett par tidsinställda! Tänkte att vi börjar med ett nedladdningstips, så här är det! Denna klänningen är grymt söt och funderar redan på att göra en sim runt den! Sjukt söt, lite sådär oskyldig liksom! 


Ni hittar klänningen här!

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Skapa flashcards