kimssims

Alla inlägg under april 2013

Av kimssims - 26 april 2013 18:39

Så, min PGC-sim är äntligen här! ;) Tiffany Rogue blev det och hon drömmer om att äga en egen bar! Hennes ögon är gula, men som ni kan se har jag lagt på ett par linser ovanpå den gula färgen :D Hoppas ni tycker om henne! :D


     

Jag tycker om Tiffany, hon är en väldigt söt sim, men jag har ändå försökt leka lite med dragen - även om jag inte dragit ut det till extremer, vad tycker ni om Tiffany? :D


 

Av kimssims - 25 april 2013 19:59

Gud, jag har glömt att jag har en blogg! Shit, blev helt paff när jag kom ihåg att jag inte uppdaterat på en evighet! Jag har dock inte spelat, så har inte haft något nytt roligt till er, men det ska bli en förändring! 

Snart är jag klar med ytterligare några kurser i skolan och kommer att kunna uppdatera mer (och spela :P) så det ska nog funka bättre med uppdateringen! 

Har koncentrerat mig på skolan och just nu håller jag på att göra om mina sims3pack till package-filer, samt compressa dessa, för att spelet ska kunna fungera fortare! :D Så snart, snart kommer uppdateringen bli bättre! Ska också börja med min PGC, och då tänker jag börja utforska spelen lite mer, så om det är något ni tycker jag borde göra så skriv det! Så ska jag försöka mig på det! Är en liten fegis när det kommer till spelet och vill inte riskera så mycket, men vad fan!


Haha, okej, nu har jag pladdrat på ett tag, men ska försöka lägga upp ett inlägg imorgon/lördag med min PGC-sim, så förhoppningsvis blir detta bra! :D

Av kimssims - 19 april 2013 23:28

Så, håller på att "merga" mitt spel så att det ska gå fortare, och har faktiskt lyckats skapa en sim idag, utan att spelet kraschat! Dock blev hon nyss klar, så jag hade inte tid att ta bilder på henne! Ska försöka fixa det till på söndag i alla fall, för imorgon är jag borta på konsert hela dagen! 

Hon ska bli grundare i min PGC, så ja, det kommer dyka upp spel-inlägg på bloggen, dock vet jag inte hur måga sådana det kommer komma, och jag kan inte garantera att de blir särskilt innehållsrika, men jag ska göra mitt bästa! 

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon är en stor dag, höhö! 


 

Av kimssims - 15 april 2013 18:48

Jag har suttit i 50 min nu och gjort en sim, som jag försökte spela in, sen kraschade datorn innan jag hann spara henne så jag tänkte, nåja, jag har ju en del film så jag kan ju visa det ändå! Men nej, alla filerna var helt svarta för jag missat att lägga inspelningen ovanpå mitt spel -.- seriöst, den här veckan har inte startat bra! 


Imorgon är en ny dag, och jag tror jag provar en av önskesimmarna då, filmar nog först på fredag, då har jag en vän till hjälp, förhoppningsvis! ;) Annars? Jo, jag taggar inför Justin Bieber konserten i Köpenhamn på lördag, någon annan som ska dit? Jag har golden circle-biljetter! :D 


Jaja, glöm ej att lägga en kommentar i inlägget härunder, det är alla riktlinjer jag har! ;)


 

Älskar denna simmen, seriöst! :O

Av kimssims - 15 april 2013 12:33

Okej, mitt spel har börjat leva ett eget liv och det hatar mig. Simmarna ser knepiga ut, CAS funkar inte som det ska och det hänger sig. Jag försökte starta om det fem gånger igår, men det ville inte! >.<

Tror dock att jag listat ut vad det beror på (laddade ner hår igår...) och ska försöka fixa det idag, så oroa er inte, jag ska uppdatera! :) 


Jag har planerat ett par inlägg redan: har fått in två önskesimmar (du kan önska en egen sim här), tänkte göra en video där jag skapar mina simmar (intressant?) och så funderar jag på att starta en PGC, men är dock inte säker på detta än :)


Så nu har du världens chans, finns det något speciellt du vill se i bloggen? :D På detta inlägget är det verkligen fritt fram att skriva precis vad du vill se mer av, om det är simmar, spel, CC, tips och tricks... ja, vad som helst! Jag kan till och med ha en frågestund om det är några som vill ha det! :)

Passa nu på, för det är inte säkert att denna chansen dyker upp igen på ett tag ;)


 

Förhoppningsvis dyker det upp i alla fall ett inlägg till ikväll, om jag inte slår i sönder datorn vill säga! :)

Av kimssims - 10 april 2013 10:00

Ojojoj, två inlägg på två dagar, nu har jag flyt! Haha, okej, detta är en utav mina "äldre" simmar, som jag gjorde för att testa tatueringarna och modsen som hör till dem - de funkar dock inte 100% som jag vill, så ska ladda ner den tredje delen i setet :) 


Möt Minora Kelly - en aning over-the-top, men fortfarande ball :P


       

Insåg precis hur mycket jag använder mina ögonfransar... Jaja, de är coola ;) 

Ska nog påbörja ett WCIF-inlägg (where can i find) om någon dag, bara för att slippa besvara frågor rörande samma CC :) 

Återigen, om det är något speciellt som ser kul ut, säg bara till! :D

Av kimssims - 9 april 2013 21:44

Oj, jag har inte uppdaterat på typ en vecka... DET VAR SKOLANS FEL, OK! 

Haha, ändå, har haft en del att göra och har inte orkat sätta mig framför sims på ett tag, men har letat fram lite nytt CC och använde det i min nya sim, Ellie Bentz! 


 




 

Tatueringen har jag tipsat om i det här inlägget! 


Jag är faktiskt riktigt nöjd med Ellie, hon är relativt stilren, men ändå med en viss attityd! Är det något CC ni undrar över är det bara att fråga! Har förresten startat en tumblr, och den hittar ni här, det kommer dyka upp fler bilder där! :)


 


Av kimssims - 2 april 2013 10:04

God förmiddag! 

Tänkte starta dagen med att ge er ännu en nerladdningslänk, jag vet, det är tjatigt, men det kommer ett inlägg med bilder på en utav mina nya simmar senare, och då kommer ni också få se hur tatueringarna från det tidigare inlägget ser ut i spelet! :D 

Celeste Brady är en utav mina äldre simmar som jag inte spelat med riktigt än, men jag tycker väldigt mycket om henne för hon är rätt vacker :P


 

Celeste Brady:

Ambitiös

Bra på att kyssas

Familjeinriktad

Flörtig

Snackare

 

träningskläder|finkläder|vardagskläder|pyjamas|bad
kläder


Celeste innehåller en del CC, men det ska följa med i filen! :)

Ni hittar henne på här på mediafire. 

Har ni några problem så hör av er i en kommentar!

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Skapa flashcards