kimssims

Alla inlägg under mars 2013

Av kimssims - 8 mars 2013 16:13

Ett efterlängtat paket har dykt upp hemma hos mig - okej, morsan hämtade det - och jag är överlycklig! Diesel och 1000 simpoints är precis vad som behövs för att göra en brud glad en fredag som denna! ;D

Har installerat om alla "mina" spel på min egen dator nu, spelade på skoldatorn innan, och ska flytta över de sparade nu med det samma! Tror jag ska spela med min första familj, Niall och Marissa, vill nämligen se hur barnen växer upp! Bilder kommer! :D

Av kimssims - 7 mars 2013 14:00

Eftersom Exchange vägrar acceptera mina simmar trots att jag försökt med olika namn och sådant på dem, men jag har löst detta genom att lägga ut dem på mediafire istället! Kräver ingen inloggning utan det är bara att trycka hem dem och installera dem helt enkelt! Men här är Luna i alla fall, tror de kommer att komma upp en gång i veckan efter dessa, men det är ändå kul att lägga upp dem! :)


Luna hittar ni här på mediafire! 

 


De andra har även kommit upp på mediafire, och här hittar ni dem:

Ebony

Chandler

Quinn


Obs; snälla ladda ej upp mina simmar på andra siter och säg att de är era egna, om detta händer kommer jag att sluta lägga upp dem! Hoppas ni har användning för dem ändå! :)

Av kimssims - 6 mars 2013 10:00

Den tredje simmen som ligger ute på Exchange, och det är Quinn, hon har dock töjningar i öronen och jag vet inte hur de ser ut i spelet, kan bli att ni får ladda ner en slider för att det ska funka, men jag tror inte det! Lämna en kommentar om det inte stämmer! 


Anyway, här har ni Quinn! 

 


Obs; snälla ladda ej upp mina simmar på andra siter och säg att de är era egna, om detta händer kommer jag att sluta lägga upp dem! Hoppas ni har användning för dem ändå! :)

Av kimssims - 5 mars 2013 16:00

Ännu en sim som har blivit uppskattad är Chandler, så här har ni honom också! Hade inte en bra bild på hans vardagskläder men har har i alla fall converse-liknande sneakers, om det är av intresse! 


 

Ni hittar Chandler här!


Obs; snälla ladda ej upp mina simmar på andra siter och säg att de är era egna, om detta händer kommer jag att sluta lägga upp dem! Hoppas ni har användning för dem ändå! :)

Av kimssims - 5 mars 2013 13:00

Så, på förfrågan har jag bestämt mig för att dela med mig utav mina simmar och deras CC och därför har de nu börjat dyka på upp på Exchange! 


Ebony är den som kommit sist ut, men den som varit populärast - på bara två timmar har hon kommit upp på 63 nedladdningar! Det gör en riktigt glad! 


    

Ebony i alla sina outfits, ni hittar henne på exchange här


Obs; snälla ladda ej upp mina simmar på andra siter och säg att de är era egna, om detta händer kommer jag att sluta lägga upp dem! Hoppas ni har användning för dem ändå! :)


Av kimssims - 1 mars 2013 10:00

Hejsan! Det är ny månad och jag ser på detta som något av en nystart. Jag har inte spelat på ett tag eftersom skolan har blivit prioriterad, men jag har ägnat mig åt att skapa lite nya simmar - har dock ej spelat dem - och tänkte lägga ut lite bilder på dem :)


Om det är någon speciell som ni tycker om eller något så säg till så kan jag lägga upp dem för nedladdning!


Maddie Grey

   


Ebony Williams

   


Luna Addams

   


Quinn O'Brian

   


Och så tog jag några på hela gänget :)

      


Mina personliga favoriter är Luna och Quinn, mest för att de skiljer sig lite från de andra, de är väldigt genomarbetade och sådär, medan de andra två tjejerna är lite för snälla och söta för min del :) Lämna gärna en kommentar med din favorit! :D


Tack till er som fortsatt titta in på bloggen förresten, det känns rätt skönt att veta att det finns dem som tittar in ändå ;)

Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Lilla gästboken


Skapa flashcards